ДП "СофтСерв-Бізнес Системи"

06.03.2012  Наш досвід впроваджень

На час початку проекту облік вівся на папері. В ході проекту проводилось навчання користувачів веденню обліку в системі, розроблялись модулі розрахунку зарплати та нарахувань комунальних платежів.


Впроваджене рішення для автоматизації обліку ЛКП вирішує такі задачі:

  • ведення бази даних мешканців по адресам проживання;
  • облік нарахувань та оплат мешканців в розділі видів нарахувань (квартплата, подача/відведення води, пільги, субсидії і т.п.);
  • облік основних засобів (амортизація, індексація і т.п.);
  • облік надання послуг юридичним організаціям (розрахунок графіка платежів, автоматичне формування рахунків / актів виконаних робіт);
  • розрахунок зарплати працівників (нарахування  місячних окладів, денних/погодинних тарифів, вечірні, нічні, доплати за розширену зону, шкідливість, ліквідацію аварійних ситуацій і т.п.);
  • ведення загального бухгалтерського та податкового обліку.

Реалізовано централізовану систему ведення обліку ЛКП, облік ведеться в спільній базі даних у розрізі організацій.  Це дає можливість синхронізації довідників контрагентів, матеріальних цінностей, статей витрат.


2009-2017 TERACONSULT - бізнес- та IT-консалтинг
Сайт створено -