ДП "СофтСерв-Бізнес Системи"
06.03.2012 Наш досвід впроваджень
На час початку проекту облік вівся на папері. В ході проекту проводилось навчання користувачів веденню обліку в системі, розроблялись модулі розрахунку зарплати та нарахувань комунальних платежів.
Впроваджене рішення для автоматизації обліку ЛКП вирішує такі задачі:
- ведення бази даних мешканців по адресам проживання;
- облік нарахувань та оплат мешканців в розділі видів нарахувань (квартплата, подача/відведення води, пільги, субсидії і т.п.);
- облік основних засобів (амортизація, індексація і т.п.);
- облік надання послуг юридичним організаціям (розрахунок графіка платежів, автоматичне формування рахунків / актів виконаних робіт);
- розрахунок зарплати працівників (нарахування місячних окладів, денних/погодинних тарифів, вечірні, нічні, доплати за розширену зону, шкідливість, ліквідацію аварійних ситуацій і т.п.);
- ведення загального бухгалтерського та податкового обліку.
Реалізовано централізовану систему ведення обліку ЛКП, облік ведеться в спільній базі даних у розрізі організацій. Це дає можливість синхронізації довідників контрагентів, матеріальних цінностей, статей витрат.