Управління готелем

Управління готелем

1C Підприємство 8. Готель+Бухгалтерія.

Підсистема розроблена в якості додатку до типової конфігурації. Розроблені модулі та об’єкти не передбачають зміну типового функціоналу конфігурацій, а лише доповнюють їх. Таким чином при інсталяції підсистеми, замовник не втрачає можливість з мінімальними витратами отримувати стандартні поновлення від 1С.

 Основні функціональні можливості:

  • Облік завантаження номерного фонду в розрізі корпусів, місць в номерах, їх типів, додаткових властивостей (вид на центр міста, вид на стадіон, додаткові умови тощо)
  • Бронювання, поселення, оплата послуг готелю (по банку або через касу) 
  • Взаєморозрахунки з гостями : тарифи на проживання зберігаються у системі в розрізі номера та видів харчування (наприклад, без харчування, сніданок, повний пансіон тощо)
  • Підсистема Кухня, автоматизує облік списання запасів на приготування страв
  • Бухгалтерський облік, регламентована звітність.
  • Облік в одній базі даних будь-якої кількості готелів та корпусів
  • Облік від імені декількох юридичних осіб
  • Можливість роботи з різними валютами
  • Управління тарифами по днях тижня, по сезонах. Управління знижками.

    Вартість системи
    Базова конфігурація - 6400 грн+ модуль "Готель" 3600 грн.
    Додаткова ліцензія на 1 роб. місце - 1440 грн.
1С:ТрактирЪ.

 

«ТрактирЪ: Front-Office» - рішення для автоматизації роботи офіціантів та касирів в ресторанах, кафе, барах та інших підприємствах громадського харчування. Рішення дозволяє автоматизувати весь процес обслуговування гостей, починаючи від розробки плану залу і формування меню закладу, до отримання всієї необхідної звітності по витраті страв, виручці і зайнятості персоналу. Установка «ТрактирЪ: Front-Office» допомагає вирішити такі завдання: поліпшення якості обслуговування гостей, скорочення помилок в обслуговуванні, підвищення лояльності відвідувачів і контроль дій персоналу підприємства. 


У продукті використаний ряд інноваційних механізмів, таких як можливість побудови розподіленого рішення для мережевих закладів з веденням єдиної клієнтської бази, наявність «Центру безпеки» для відстеження нечесної поведінки з боку співробітників, підтримка бізнес-процесу доставки страв, робота з абонементами та багато іншого, що дозволяє вирішувати набагато більш широке коло завдань, ніж просто реалізація товарів і послуг відвідувачам. 

Надійність «ТрактирЪ: Front-Office» підтверджена роками експлуатації на декількох тисячах підприємств у Росії та України. 

Програмний продукт розроблений на сучасній і функціональної платформі 1С: Підприємство 8, яка пропонує масу нових можливостей для підприємств будь-якого масштабу та відповідає останнім вимогам законодавства. «ТрактирЪ: Front-Office» є повністю закінченим рішенням, але при цьому, у разі необхідності, конфігурація відкрита для адаптації під бізнес-процеси закладу - від створення спеціалізованих звітів до зміни процесу обслуговування відвідувачів у відповідності з особливими вимогами. 

У «ТрактирЪ: Front-Office» підтримується велика кількість торгового обладнання, яке працює за єдиним стандартом, що істотно полегшує його підключення, налаштування та обслуговування. Актуальний список обладнання знаходиться на форумі у розділі "Торг
івельне устаткування". 

Документи, отримані в процесі обслуговування, можуть бути використані в системах бухгалтерського та управлінського обліку для управління рухом товарів і формування необхідної податкової та бухгалтерської звітності. 


Детальніше про можливості системи:

  • Використання різних варіантів оплати замовлень
У всіх системах "ТрактирЪ: Front-Office", оплата за рахунком може здійснюватисячотирма різними способамивнесок готівкоюоплата банківською картою, закриттязамовлення на представницькі витрати (на "неплатника "), і безготівковий розрахунок. На конкретному підприємстві може використовуватися будь-яке поєднання перерахованихтипів оплати замовлення. У системі можливо створити і використовувати випадковийнабір варіантів оплати будь-яких перерахованих типівПри цьому можливо поєднуватиці варіанти в одному чеку при оплаті замовлення.


  •  Використання сенсорного екрану на робочому місці офіціанта 
Система "ТрактирЪ: Front-Office"дозволяє зробити роботу користувачів більш швидкою ізручною за рахунок використання сенсорних екранів на робочих місцях офіціантів(касирів, барменів)У цьому випадкувся робота з програмою в інтерфейсі робочогомісця може проводитися без використання клавіатури і мишіа всі необхідні елементи для роботи з програмою відображені на екрані у вигляді відповідних екранних кнопок,спливаючих цифрових панелей і екранних клавіатур.


  •  Клубна система і платіжні карти
 
Клубна система передбачаєщо відвідувачі закладу можуть бути ідентифіковані в системі з використанням карти доступуПри при цьому для них можуть бути доступнідодаткові можливості обслуговування: наприклад, їм може бути надана знижкадана можливість використовувати для оплати замовлення платіжну карту і ряд інших.

В якості карт доступу клубної системи в програмі "ТрактирЪ:Front-Office"використовуються: магнітні карти, карти зі штриховим кодом,проксіміті-карти. Такі карти є іменнимиі видаються клієнтам.

Для кожного клієнта можливо використовувати карту доступу в якості платіжної карти,що дозволить йому сплачувати свої замовлення безготівковим чином (тип оплати"Безготівка"). Для кожного клієнта можна визначити знижку (приміткав старшихверсіях), яку клієнт буде отримувати при оплаті замовлень. У цьому випадку його картадоступу буде дисконтною.
На одній персональної карті доступу можливо суміщення функцій кредитноїдебетної та дисконтної картки.


1С: Підприємство 8. Готель.


Програмний продукт "1С: Підприємство. Готель" призначений для автоматизації готелів, пансіонатів, будинків відпочинку. У конфігурації реалізовані робочі місця портьє (адміністратора), менеджера відділу бронювання, супервайзера служби номерного фонду, менеджера служби бронювання конференц-залів, співробітника планово-економічної служби.

 Основні функціональні можливості:

  • Облік завантаження номерного фонду
  • Бронювання індивідуальне та групове
  • Взаєморозрахунки з контрагентами
  • Взаєморозрахунки з гостями
  • Робота з групами
  • Бронювання ресурсів - конференц-зали, сауни і т.п.
  • Планування заходів і банкетів
  • Розміщення гостей
  • Ведення журналу реєстрації іноземних громадян
  • Управління тарифами по днях тижня, по сезонах
     Управління знижками. Накопичувальні знижки
  • Управління квотами номерів
  • Управління службою номерного фонду. Формування завдань на прибирання, планування і контроль над виконанням робіт у номерах
  • Модуль он-лайн Інтернет бронювання
  • Робота з кредитними картами через банківські термінали
  • Облік в одній базі даних будь-якої кількості готелів та корпусів
  • Багатомовний інтерфейс користувача (російська / англійська)
  • Друк документів з програми на різних мовах
  • Облік від імені декількох юридичних осіб
  • Можливість роботи з різними валютами
  • Докладний аудит дій користувачів системи
  • Можливість побудови розподіленої мультиготельної бази засобами управління розподіленими інформаційними базами, включеними в платформу "1С: Підприємство 8"


У постачання включені інтерфейси із суміжними системами:

  • ·         Тарифікатори телефонних розмов (Барсум, WinTariff32, що настроюється універсальний модуль для підключення тарифікатора по OLEDB)
  • ·          Системи електронних замків (Norweq VingCard, Onity, Salto, Inhova, TimeLox, CISA, Adel, Orbita)
  • ·          Інтеграція з фронт-офісом ресторану (замовлення на номер, єдиний рахунок у готелі) (СофтБаланс: ТрактирЪ ФО 3, Magicsoft: Магія)
  • ·          Обмін даними з "1С: Бухгалтерія 8" і "1С: Бухгалтерія 7.7".
  • ·         Підтримується робота з ККМ "Штрих-М", "Атол", "ККС: Спарк", "Datecs".


2009-2017 TERACONSULT - бізнес- та IT-консалтинг
Сайт створено -