Управління готелем
1C Підприємство 8. Готель+Бухгалтерія.
Підсистема розроблена в якості додатку до типової конфігурації. Розроблені модулі та об’єкти не передбачають зміну типового функціоналу конфігурацій, а лише доповнюють їх. Таким чином при інсталяції підсистеми, замовник не втрачає можливість з мінімальними витратами отримувати стандартні поновлення від 1С.
Основні функціональні можливості:
- Облік завантаження номерного фонду в розрізі корпусів, місць в номерах, їх типів, додаткових властивостей (вид на центр міста, вид на стадіон, додаткові умови тощо)
- Бронювання, поселення, оплата послуг готелю (по банку або через касу)
- Взаєморозрахунки з гостями : тарифи на проживання зберігаються у системі в розрізі номера та видів харчування (наприклад, без харчування, сніданок, повний пансіон тощо)
- Підсистема Кухня, автоматизує облік списання запасів на приготування страв
- Бухгалтерський облік, регламентована звітність.
- Облік в одній базі даних будь-якої кількості готелів та корпусів
- Облік від імені декількох юридичних осіб
- Можливість роботи з різними валютами
- Управління тарифами по днях тижня, по сезонах. Управління знижками.
Вартість системи
Базова конфігурація - 6400 грн+ модуль "Готель" 3600 грн.
Додаткова ліцензія на 1 роб. місце - 1440 грн.
1С:ТрактирЪ.
«ТрактирЪ: Front-Office» - рішення для автоматизації роботи офіціантів та касирів в ресторанах, кафе, барах та інших підприємствах громадського харчування. Рішення дозволяє автоматизувати весь процес обслуговування гостей, починаючи від розробки плану залу і формування меню закладу, до отримання всієї необхідної звітності по витраті страв, виручці і зайнятості персоналу. Установка «ТрактирЪ: Front-Office» допомагає вирішити такі завдання: поліпшення якості обслуговування гостей, скорочення помилок в обслуговуванні, підвищення лояльності відвідувачів і контроль дій персоналу підприємства.
У продукті використаний ряд інноваційних механізмів, таких як можливість побудови розподіленого рішення для мережевих закладів з веденням єдиної клієнтської бази, наявність «Центру безпеки» для відстеження нечесної поведінки з боку співробітників, підтримка бізнес-процесу доставки страв, робота з абонементами та багато іншого, що дозволяє вирішувати набагато більш широке коло завдань, ніж просто реалізація товарів і послуг відвідувачам.
Надійність «ТрактирЪ: Front-Office» підтверджена роками експлуатації на декількох тисячах підприємств у Росії та України.
Програмний продукт розроблений на сучасній і функціональної платформі 1С: Підприємство 8, яка пропонує масу нових можливостей для підприємств будь-якого масштабу та відповідає останнім вимогам законодавства. «ТрактирЪ: Front-Office» є повністю закінченим рішенням, але при цьому, у разі необхідності, конфігурація відкрита для адаптації під бізнес-процеси закладу - від створення спеціалізованих звітів до зміни процесу обслуговування відвідувачів у відповідності з особливими вимогами.
У «ТрактирЪ: Front-Office» підтримується велика кількість торгового обладнання, яке працює за єдиним стандартом, що істотно полегшує його підключення, налаштування та обслуговування. Актуальний список обладнання знаходиться на форумі у розділі "Торгівельне устаткування".
Документи, отримані в процесі обслуговування, можуть бути використані в системах бухгалтерського та управлінського обліку для управління рухом товарів і формування необхідної податкової та бухгалтерської звітності.
Детальніше про можливості системи:
- Використання різних варіантів оплати замовлень
У всіх системах "ТрактирЪ: Front-Office", оплата за рахунком може здійснюватисячотирма різними способами: внесок готівкою, оплата банківською картою, закриттязамовлення на представницькі витрати (на "неплатника "), і безготівковий розрахунок. На конкретному підприємстві може використовуватися будь-яке поєднання перерахованихтипів оплати замовлення. У системі можливо створити і використовувати випадковийнабір варіантів оплати будь-яких перерахованих типів. При цьому можливо поєднуватиці варіанти в одному чеку при оплаті замовлення.
- Використання сенсорного екрану на робочому місці офіціанта
Система "ТрактирЪ: Front-Office"дозволяє зробити роботу користувачів більш швидкою ізручною за рахунок використання сенсорних екранів на робочих місцях офіціантів(касирів, барменів). У цьому випадку, вся робота з програмою в інтерфейсі робочогомісця може проводитися без використання клавіатури і миші, а всі необхідні елементи для роботи з програмою відображені на екрані у вигляді відповідних екранних кнопок,спливаючих цифрових панелей і екранних клавіатур.
- Клубна система і платіжні карти
Клубна система передбачає, що відвідувачі закладу можуть бути ідентифіковані в системі з використанням карти доступу. При при цьому для них можуть бути доступнідодаткові можливості обслуговування: наприклад, їм може бути надана знижка, дана можливість використовувати для оплати замовлення платіжну карту і ряд інших.В якості карт доступу клубної системи в програмі "ТрактирЪ:Front-Office"використовуються: магнітні карти, карти зі штриховим кодом,проксіміті-карти. Такі карти є іменними, і видаються клієнтам.
Для кожного клієнта можливо використовувати карту доступу в якості платіжної карти,що дозволить йому сплачувати свої замовлення безготівковим чином (тип оплати"Безготівка"). Для кожного клієнта можна визначити знижку (примітка: в старшихверсіях), яку клієнт буде отримувати при оплаті замовлень. У цьому випадку його картадоступу буде дисконтною.
На одній персональної карті доступу можливо суміщення функцій кредитної, дебетної та дисконтної картки.
1С: Підприємство 8. Готель.
Програмний продукт "1С: Підприємство. Готель" призначений для автоматизації готелів, пансіонатів, будинків відпочинку. У конфігурації реалізовані робочі місця портьє (адміністратора), менеджера відділу бронювання, супервайзера служби номерного фонду, менеджера служби бронювання конференц-залів, співробітника планово-економічної служби.
Основні функціональні можливості:
- Облік завантаження номерного фонду
- Бронювання індивідуальне та групове
- Взаєморозрахунки з контрагентами
- Взаєморозрахунки з гостями
- Робота з групами
- Бронювання ресурсів - конференц-зали, сауни і т.п.
- Планування заходів і банкетів
- Розміщення гостей
- Ведення журналу реєстрації іноземних громадян
- Управління тарифами по днях тижня, по сезонах
Управління знижками. Накопичувальні знижки
- Управління квотами номерів
- Управління службою номерного фонду. Формування завдань на прибирання, планування і контроль над виконанням робіт у номерах
- Модуль он-лайн Інтернет бронювання
- Робота з кредитними картами через банківські термінали
- Облік в одній базі даних будь-якої кількості готелів та корпусів
- Багатомовний інтерфейс користувача (російська / англійська)
- Друк документів з програми на різних мовах
- Облік від імені декількох юридичних осіб
- Можливість роботи з різними валютами
- Докладний аудит дій користувачів системи
- Можливість побудови розподіленої мультиготельної бази засобами управління розподіленими інформаційними базами, включеними в платформу "1С: Підприємство 8"
У постачання включені інтерфейси із суміжними системами:
- · Тарифікатори телефонних розмов (Барсум, WinTariff32, що настроюється універсальний модуль для підключення тарифікатора по OLEDB)
- · Системи електронних замків (Norweq VingCard, Onity, Salto, Inhova, TimeLox, CISA, Adel, Orbita)
- · Інтеграція з фронт-офісом ресторану (замовлення на номер, єдиний рахунок у готелі) (СофтБаланс: ТрактирЪ ФО 3, Magicsoft: Магія)
- · Обмін даними з "1С: Бухгалтерія 8" і "1С: Бухгалтерія 7.7".
- · Підтримується робота з ККМ "Штрих-М", "Атол", "ККС: Спарк", "Datecs".
версія для друку-->