Автоматизована Система Управління мобільною торгівлею
Автоматизована
система управління мобільною торгівлею Оптимум - це програмний
комплекс, що дозволяє ефективно вирішувати завдання автоматизації
роботи торгових представників з використанням кишенькових комп'ютерів
(комунікаторів). Система
дозволяє істотно підвищити ефективність продажів, помітно знизити
витрати на підтримку структури торгових представників, принципово
посилити контроль над їх діяльністю, підвищити точність і швидкість
виконання замовлень, значно прискорити виведення на ринок нової
продукції і кардинально зменшити строки навчання нових торгових
представників.
При
цьому Оптимум забезпечує оперативне отримання інформації для прийняття
необхідних управлінських рішень, доступ керівництва до будь-якого рівня
інформації про продажі, дозволяє досить просто реалізовувати побудова
складних, територіально розподілених систем для підтримки мобільних
продажів. Система
автоматизації мобільної торгівлі на КПК дозволяє підняти на принципово
новий рівень інформаційну підтримку системи дистрибуції товарів і
прийняття управлінських рішень, поліпшити імідж компанії і підвищити
лояльність клієнтів.
За рахунок чого все це досягається:
*
Зменшення часу на прийняття рішень торговим представником в точці
продажу, яке забезпечується оперативним доступом до необхідної
інформації на маршруті (історія продажів по кожній торговій точці,
баланси покупців, ліміти на замовлення, актуальні складські залишки,
індивідуальні ціни та знижки і т.п.) ;
*
Автоматичне виконання основних розрахункових операцій (розрахунок
вартості замовлення з урахуванням нюансів ціноутворення для конкретної
торгової точки та пов'язаних з точкою податків, автоматичне створення
замовлень на основі реальних і рекомендованих залишків в торговій точці
і т.п.);
*
Зменшення помилок при створенні документів за рахунок відсутності
ручного введення і реалізації в кишеньковому комп'ютері автоматичного
контролю обмежень для конкретної торгової точки (знижки, ліміти,
заборгованості по оплаті, закінчення ліцензій тощо);
*
Оптимізація маршрутів торгових представників та посилення контролю за
діяльністю торговельних представників (контроль над дотриманням
технології роботи з торговою точкою, облік часу відвідування і
тривалості роботи в точці, облік кілометражу, каси тощо);
*
Прискорення введення інформації в облікову систему підприємства про
створені торговим представником документах та його роботу (для передачі
зібраної представником за весь день інформації потрібно 10 секунд в
офісі або хвилину через стільниковий телефон);
* Можливість не відвідувати офіс, а використовувати віддалену синхронізацію КПК з базою даних через стільниковий телефон;
*
Підвищення точності і швидкості виконання замовлень (у деяких компаній
після автоматизація точність виконання замовлень досягає 95-97%);
*
Скорочення операторів по введенню інформації від торгових представників
(після автоматизації буде потрібен лише один оператор) і пов'язаних з
ними витрат компанії (робочі місця, офісне і комп'ютерне обладнання,
витрати на комунікації, електрика, пов'язані з ними податки тощо);
* Оптимізація залишків продукції на складі за рахунок своєчасного надходження замовлень та оперативної відвантаження товару;
*
Підвищення якості обслуговування клієнтів (база по клієнтах,
використання електронного каталогу товару, підтримка індивідуальних
прайс-листів, список торгових операцій за попередні дні, кредитна
історія, підтримка бонусних програм, проведення мерчендайзингу).
АСУМТ
Оптимум складається з серверної частини (працює на настільному
комп'ютері) і мобільного частини (працює на кишеньковому комп'ютері
торгового представника).
2009-2024 TERACONSULT - бізнес- та IT-консалтинг
Сайт створено -